Noel har fått badat sen blivit insmord så ...

img_0246 (MMS)

Noel har fått badat sen blivit insmord så nu ligger han i vagnen och håller på att somna. Hoppas han sover ett tag så jag hinner göra något idag! Har världens keligaste katt hos mig för tillfället :) Ska ge Eco lite gos nu. Hörs senare, Ciao



nej för bövelen, jag köpte mina för 199 på lindex, finns billigare varianter där också. Viktigt att det är "tjockt" material upptill så att dem sitter bra liksom. Dem är ASSKÖNA och man får så snygg hållning eftersom man känner sig finare/bättre

2011-02-02 // 18:46:54

men magen kommer försvinna så småningom Frida. För vissa tar det nio månader till.

2011-02-02 // 19:24:10

ja va kul att höra från andra som har den vagnen liksom. Hon hade säkert den med terrängdäck, men min urban är en terrängvagn. Jag vill ha en lättare vagn nu till våren/sommaren.



vad blir det för bus nästa vecka? Vem/vilka joinar?

2011-02-02 // 20:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback