Kaffe Latte !!

God kväll!
Idag har jag varit med Bella och barnen på stan. Vi fönster shoppade, haha och sen klippte sig Mindy. Hon var jätte duktig som satt stilla helatiden och fick sen en rosa slinga i sitt hår :) För att hon var så duktig så fick hon en bulle som vi köpte ifall vi var tvungen att muta henne :P Under tiden hon klippte sig så "lekte" jag med Colin :) Han hade ett leende på läpparna helatiden, sötis :) Och Noel sov som en stock som har alltid gör i sin vagn när jag är iväg. När jag kom hem var jag så trött så jag och Noel la oss i sängen där vi mös och snackade för fullt innan vi båda somnade, skönt!

När Micke kom hem så gjorde vi mat och sen har vi haft soffhäng. Jag har börjat göra kaffe latte här hemma nu när jag köpt mig en fin rosa "latte" mugg :) Det är faktist gott, jag gillar inte kaffe så mycket med en latte går ner :) Illa bara att man vill gärna ha något gott till men icke här ska vi vara nyttiga så extra kilorna försvinner. Känns som om jag sväller nu när jag inte ammar, haha! Vill att det ska bli varmare ute så man kan ta långa promenader. Tänkte köpa reebok skorna som gör att man tränar lår och rumpa lite extra sen ska jag köpa tyngder som man kan sätta på fotlederna för här ska kilorna bort :)

Nu ligger mina fina prinsar i sängen och sover så gott. Micke la sig nyss och Noel har sovit sen halv nio så jag la över honom i sängen från sin vagn och han somnade om direkt, skönt! Så nu tänkte jag ha lite ensamtid och titta på ett nytt avsnitt av One tree hill som kom ut idag sen blir det sängen för mig med ska upp tidigt, eller vid åtta för vid halv tio ska vi till bvc och träffa en barnläkare för 2 månaders kontroll.



Hörs imorgon, god natt !!



» Em

2011-02-09 // 06:33:25

Hej!



Jag har ju köpt Easytone och dom är kanon, man får verkligen träningsvärk i vader och skinkorna. Hehehe... Är ju som att gå i sanden, lite konstigt känns det men dom är sköna.

Vill också ha värme ute nu så man kan röra sig ordentligt!!



Kram

2011-02-10 // 17:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback