Jaaaa .... Freeeedag!!

God kväll!
Idag
åkte jag, Noel, Linda och Tindra hem till Emelie, Max och Vincent där Carro och Oliver var :) Vi åt lunch och snackade en massa skit och barnen lekte. Noel sov för det mesta :P Ska lägga upp bild på när Noel och Vincent låg i babygymmet tillsammans men det blir sen när jag får dom av Emelie :) Alltid lika trevligt att träffa mammorna :) Men tyvärr så kunde inte Sandra och Bella denna gång! Men nästa vecka blir det att umgås igen och jag längtar redan :P hehe! Hade inte dom varit mamma lediga hade jag inte haft så kul som jag har nu. Får panik om jag är hemma två dagar i rad utan att träffa någon eller göra något, jag är så sällskaps sjuk :)

Efter vi hade varit där åkte vi och hämtade upp Lindas syster Sandra som skulle göra några ärenden sen åkte vi till ica maxi där vi köpte gottis till helgen :) När vi kom hem har vi inte gjort så mycket lekt i babygymmet och babysittern och nu ligger Noel utslagen brevid mig i soffan och mätt, ska lägga honom snart och hoppas han somnar för det gör han här snart men risken finns att när jag tar upp honom och lägger honom i vagnen så kommer han piggna till! Den risken får jag ta så jag kan bre ut mig i soffan sen :)

På tal om annat så ska jag gå ut på krogen den 26:e för första gången på över ett år. Vi ska äta middag ihop hemma hos Linda sen ska vi dansa loss på krogen :) Ska bli så roligt och speciellt när vi är så många och nya ansikten. Dom som ska ut är vi mammor och några till :) Är ni taggade tjejer? Kommer bli lite jobbigt att lämna Noel för första gången under en längre tid men han kommer att ha det så bra hos sin pappa. Hade jag inte slutat ammat så hade jag inte gått ut än. Men nu äter han bara ersättning och äter när vem som helst ger :) Kommer sakna honom som en tok men det är bara nyttigt att få sakna honom och ännu mer nyttigt för Noel och Micke att få vara med varandra en hel kväll själva :)


Jag ÄLSKAR dig Noel Buster Mikael Norrman, du är mitt allt !!



Tack för idag<3 Riktigt trevligt! Du OM jag är taggad!!! Ska bli sjukt roligt!! Puss på dig min fina vän!!!

2011-02-11 // 19:30:20

Jag är sjukt taggad inför den 26e! Har redan lite panik över vad man ska ha för kläder :) fjantig som man är... Kan ju igentligen ha vad som helst :)

Imorgon ska jag på 25 årsfest och det ska också bli skit kul.



Trist att jag inte kunde ses idag men jag var hemma och kurerade mig så nu när klockan är halv 9 känner jag mig som vanligt igen. Sköönt!



Ses nästa vecka!



Kram

2011-02-11 // 20:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback