ALLA HJÄRTANS DAG !!

God morgon!
Här har vi varit vakna ett tag. Vi har hunnit fixat oss, ätit och lekt nu sover Noel igen och snart kommer Mamma och Mormor på besök. Trevligt! Tänkte ta en promenad idag med men skippar det är ju svin kallt ute och jag vill INTE bli sjuk. Känner mig lite halv seg och att jag håller på att bli sjuk men det bryter aldrig ut så jag vill inte förvärra det och bli sjuk har INTE tid med det :P Är ju Mindys 2års kalas i helgen och nästa helg UTGÅNG :) Sen massa roligheter under veckorna också.

Idag är det Alla Hjärtans Dag och den ska tillbringas med mina underbara killar! Blir att laga god mat och bara mysa, vi gör inte så stor grej av det. Vi "firade" lite i helgen med Rosé och massa massa mys! Jag kan inte önska mig en bättre familj, jag ÄLSKAR er!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback