3 FEBRUARI 2011

God morgon på er! Idag känner jag mig mycket piggare har fått sovit i 5 timmar i sträck sen åt han och somnade om nästan direkt och sov 3 timmar så jag klagar inte. Nu har vi klivit upp ur sängen efter att vi legat där och busat och tittat lite på vakna med the voice. Noel har somnat om i vagnen och jag tänkte äta frukost och fixa mig.

Trist väder det är ute, jag som hade tänkt ta en promenad men nu är det inte lika lockande längre :P Men ska iaf ta en promenad ner till stan lite senare för att träffa Linda. Ska bli väldigt trevligt! Ska planera inför kommande utgång :) Jag är så sjukt taggad ska bli så kul att komma ut och träffa dom bästa tjejerna och dansa loss och få vara den gamla jag men jag kommer att sakna Noel så sjuuuuukt mycket men han kommer ha det så bra med sin pappa :) Jag vet iaf vad jag ska ha på mig nu, hehe! Här är man ute i god tid blir så när man går hemma och inte gjort sig "fin" på länge. Ska inhandla det sista när "lönen" kommer. Blir lite nya smycken och ett par dra in min fläskmage trosor, haha!! Så jag slipper dra in magen :P

Ne dags att fixa mig innan Noel vaknar igen. Ha en bra dag!


åh jag har värsta ångesten, vet inte vad jag ska ha på mig...!! måste också köpa något som drar in magen uurrrrkk.. :P

2011-02-03 // 11:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback