Skönt att vara hemma ♥



Idag har vi varit iväg hela dagen! Vi stack ner till stan med Sara och Edvin vid halv elva, strosade runt bland allt annat folk. Sen möte jag upp Bella för att åka till bb för att få se Lindas super söta son, efter det möta upp Micke på stan för att strosa lite till och nu är vi hemma och har varit det en stund!

Har tänt en massa ljus och njuter av att vara hemma med min familj. Jag och katterna sitter i köket vid datorn, Noel leker i sitt rum och Micke slöar på soffan! Idag när vi var och hälsade på Linda och Tobbe började man längta ännu mera efter vår bebis om man nu kan längta mer ;) Så när vi kom hem började jag kika på våra bebiskläder, vad smått det är man glömmer fort! Så nu har jag lagt undan kläder som ska med till bb som jag ska tvätta och packa ner. Måste även köpa en mysig filt och en snuttis som ska med annars har vi allt, känns skönt!

Måste bara säga att Linda och Tobbe eran son är så söt, helt underbar! Det har ni gjort bra ♥ Tindra kommer vara så stolt och hon kommer bli världens bästa storasyster :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback