2012-12-03

Då var det lördag igen, hur fort ska veckorna gå?

Idag vaknade vi alla utvilade, så skönt! Efter att ha ätit frukost, fixat oss, busat och Noel ätit lunch så gick vi ut på promenad för att Noel skulle få sova lunch och vi alla skulle få frisk luft. Vi gick ner till stan och strosade runt till svärfar kom och gjorde oss sällskap. Blev en lunch på mongolien och sen åkte vi hem och fikade lussebullar och pepparkakor, och Noel passade på att busa med farfar innan han åkte hem igen. Alltid lika trevligt när man får sällskap :)

Här hemma så gör vi inget speciellt. Jag har sorterat bland Noels kläder så nu har han bara 86 i sin byrå så man slipper leta vad som passar och inte passar. Så nu står en kasse med försmå kläder och väntar på att lilla V kan använda det istället :) Noel är så rolig han vill så gärna hjälpa till, jag viker ner fint i kassen och Noel river ut haha! Inte så mycket till hjälp kanske ;) Så skönt nu när man har ordning bland kläderna. Fixade även bland Mickes kläder så det är någon ordning så nu har han fått i uppgift att vika in kläderna och inte bara lägga allt på en hög, se hur länge han håller det :P Jag ger det en vecka, haha!

Ikväll blir det bara att mysa i soffan. Käka choklad och dricka alkoholfri cider, mums :) Blir även att titta på så mycket bättre! Ska även ta mig ett varmt bad snart för idag har magen jävlats med mig, vi fick gå snigelfart i mellan åt när vi promenerade för jag fick sånna sammandragningar och tryck neråt.

Ha en mysig lördagkväll!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback