Söndag kväll och bloggning från mobilen!

Då var denna helg avklarad och jag har inte gjort något. Natten till lördag blev Noel snorig och hade svårt att sova så fick avboka våra planer och håkka oss inne. Men Micke drog iväg på pil tävling hos en barndomskompis så jag och Noel hade en mys dag/kväll. Vi vilade, badade, myste i soffan och tittade på film. Noel är fortfarande snorig. Näsan rinner och han har fått lite hosta. På nätterna blir han täppt och har svårt att komma till ro så vi får ge koksaltlösning eller näsdroppar sen suga ut snoret så han kan sova bra ett tag. Ursh gillar inte att se sitt barn vara sjuk. Men som tur är så är han glad och busar på som vanligt men han orkar inte lika länge så det blir mycket vila. Just nu ligger jag i våran nybäddade säng och bloggar från mobilen :) Så härligt att lägga sig i en ren säng och självklart är jag ny duschad och tokren ;) Imorgon blir det lunch med tjejerna, ska bli riktigt trevligt speciellt när alla kan :) Sjuklingen Noel är hemma med sin pappa under tiden. Imorgon går vi in på Mickes sista semester vecka sen börjar vardagen. Både jag och Noel har blivit bortskämda dom här 8 veckorna så vi kommer vara trötta dom första dagarna ;P När vardagen börjar så börjar vi med några nya rutiner. Vi ska köra varannan kväll nattning. Och innan nattning ska vi läsa bok. Och på helgerna kör vi varannan natt oxå. Nu har det blivit att jag tagit nätterna och Micke morgonen och nattningen har vi hjälpst åt med. Ska även få tillbaka sovtiderna och mat tiderna. Blor ju oftast senare kvällar under semestern och då vaknar han senare och mat tiderna förändras. Men vi har hållt dom någorlunda! Ne nu ska jag sova, god natt!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback