Magbild Vecka 12





Inte den bästa bilden men det får duga :) Man märker att det går fortare med andra barnen, sen var det ju inte så värst länge sen jag bar Noel i magen så man var ju inte helt tillbaka efter den graviditet. Sen är magen lite svullen försökte dra in men gick inte, haha! Men jag kommer nog bli stor den här gången med. Blev det med Noel och rätt fort. Spännande och se :) Har känt bebis några gånger, så mysigt! Men längtar tills dom riktiga sparkarna kommer!

Vad tror ni det kommer bli den här gången? Pojke eller flicka?



» Linda

Jag fortsätter att hoppas och gissar på en liten tjej :D men kan inte undangå känslan att de blir en liten kille till! Men jag gissar på tjej! :) PUSSS

2011-08-24 // 07:34:46

Jag tror det blir en pojke :) Har ni några namnförslag än?

2011-08-24 // 10:14:29

Spännande! Ska ni ta reda på könet innan?



Nova är ett jättefint namn, det betyder stjärna och så passar det fint ihop med Noel :) Av killnamnen röstar jag på Vilde :)

2011-08-24 // 12:14:31

Säger som Linda :)

Puss

2011-08-24 // 13:41:26

Det förstår jag, hade inte heller kunnat hålla mig :)

2011-08-24 // 17:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback