2011-08-11


Som jag sa så blir det dålig uppdatering när Micke har semester!!!

Dagarna som har gått har vi varit i nyköping i några dagar hemma hos pappa. Där var det lika trevligt som vanligt och god mat :) Noel var på bra humör förutom när vi var på lekland och han fick åka rutschkana med Ann-Sofie, haha! Men den var stor och gick fort, när han är lite större kommer han nog älska att åka den :)



Nu har Noel börjat krypa helt och ålar nästan aldrig kan vara om han ska en halvmeter fram till en leksak. Sen ställer han sig upp ÖVERALLT. Jag kan säga er att han är överallt. Kryper till sitt rum, sovrummet, köket och han ska dit vi inte är bara för att vi ska behöva gå efter honom ;) Och katterna ha börjat bli toliga och följa efter och se vad dom gör! 

Måste bara berätta om en sak som Noel gjorde idag. Böl morsa som man är satt man tårögd. Hur som Noel satt på golvet och lekte helt plötsligt blev han edsen så Micke tog upp honom och satte sig i soffan och då fårNoel syn på mig och kryper över och lägger sig i min famn och myser in huvudet i min hals och bara gosar sen tittar han upp och trycker sitt ansikte mot mitt so0m om han vill ha en puss så jag pussar honom och han ler med ett stort leende. Det var så mysigt och det värmde i mammahjärtat!

Nu varma koppen :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback