Tisdag !!

Idag har vi varit på stan med mammorna, alltid lika trevligt! Sen gick jag och Noel förbi affären och handlade lite mest nödvändigheter till Noel som blöjor, ersättning och våtservetter. Nu ligger Noel i babygymmet efter att ha vilat och lyssnar på sin lista på spotify, just nu så går ketchup ska prutta :) Och jag sitter vid datorn!

Fick ett mess av Micke nyss han ville ha pannkakor till middag så det jag hade tänkt mig får bli imorgon istället för pannkakor var länge sen och det är ju sååå gott :)

Idag är det ingen vanlig dag för det är Ubbes 50års dag HURRA HURRA HURRA!! GRATTIS gubben :P
Mamma tog med honom till Örebro idag så dom ska bo på sviten och ta hand om varandra :) Mys!



GRATTIS GRATTIS !! :)



Yes tar med på fredag :)

2011-04-12 // 18:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback