Sooool !!

Tjenixen!

Snacka om härligt väder! Man ska absolut inte klaga :)

Idag tog vi lite sovmorgon och myste länge i sängen tills mamma ringde och ville ha med sig Noel ut på promenad så jag klädde på honom och dom gick ut och umgicks i solen. Så jag passade på att njuta av egentid så jag satte mig på balkongen med musik i öronen och njöt av solen och värmen, så nu har jag fått årets första solbränna :) Shit vad solen tar! Är röd på bröstet och armarna och lite i ansiktet. Blir till att sitta nu en stund innan Micke kommer hem och vi ska käka middag sen ska jag sitta en stund imorgon med :) Nu ska jag bli brun och fin!



    

Nu ska jag busa med Noel som sitter och snackar för fullt bredvid mig och ut på balkongen och solen!

Ha en fortsatt trevligt måndag ..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback