Måndag !!

Idag är det måndag igen och helgen flög förbi! Helgen har varit grym ..

I lördag var det 50års fest för Ubbe! Riktigt trevligt var det. Blev massa dans, god mat och prat :) Var en händelserik kväll! Noel hade det hur bra som helst hos sin farmor och farfar här hemma. Han somnade tidigt och hade sovit bra hela natten, det är våran kille det :)



I igår söndag så vaknade jag och Micke först så vi la oss på soffan och kikade på film sen vaknade Noel och farmor och farfar så vi gjorde ordning oss och åt frukost sen ut i solen upp till torekällberget där vi tittade på djuren och bara gick runt. Härligt att komma ut! Sen åkte dom hem och vi gick in och la oss på soffan och slöade resten av dagen!



Idag skulle jag ha träffat Linda på stan men kände att jag inte var riktigt kry. Känner mig hängig, ont i magen och sprängande huvudvärk. Så jag och Noel har segat här hemma hela dagen. Vi sov ut imorse och sen har vi sovit två timmar på soffan och Noel sover fortfarande så nu känner jag mig lite bättre. Känner mig piggare och magvärken har gått över bara huvudvärken kvar! Men imorgon måste vi komma ut så jag hoppas vi har solen med oss. En dag inne och man blir knäpp :P

Hörs senare!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback