Lite smått irriterad ;P

Asså min jävla Onepiece är ju så seg på att komma. Nu har både Linda och Sara fått sina och dom beställde efter mig, grrr!!! Hoppas den kommer imorgon annars blir jag arg, hehe. Ist får jag mysa i min nya långklänning, shit vad skönt det är att ha på sig en sån. Har velat fram och tillbaka om jag ska ha en eller inte men sen slog jag till. Är ju inte så speciellt dyra, fick min för ynka 199:-. HM är bra! Kommer nog bo i den på sommar, speciellt sommarkvällar på balkongen :) Denna fick bli min:




Snygg va?!



» Linda

Hoppas din kommer snart :) As snygg klänning!!! Vill också ha en till sommaren :) Pusss

2011-04-26 // 20:09:25

JÄTTESNYGG klänning kommer att passa dig jättebra, kram sväris

2011-04-27 // 12:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback