Helg i nyköping !

Då var det måndag igen, veckorna och helgerna bara springer iväg!

I fredags så mötte jag upp Micke så tog vi tåget till nyköping där vi var hela helgen. När vi kom dit så blev det god middag, sen slöade vi bara i soffan.

I lördags åkte vi alla in till stan där jag och Micke skulle leta kläder tills 50års festen vi ska på och dopet och nu har vi hittat det, skönt! Vi åt även lunch på stan men tyvär var det ingen höjdare där, ingen tyckte maten var god. Synd att inte Ann-Sofie hade öppet :P Då hade vi iaf fått en god lunch :) På kvällen fick dom främmande så det var trevligt! Blev god mat, för mycket alkohol för vissa :P, haha!

Igår söndag så var dom flesta bakis, inte jag och Philip då vi var smarta och drack Cola :) Så dom andra låg hemma och vilade så åkte jag och Philip ner till stan och åt lunch på Mc Donald´s och sen gick vi runt och kikade lite medans vi väntade på Alexander och Martina. Medans vi väntade så fick vi med oss ett par blåa converse till Noel, så det önskar vi inte oss längre då jag hittade ett par i hans storlek och dom har varit slut så pass länge så det var lika bra att slå till :) Sen åkte vi tillbaka till Pappa där det blev köttfärslimpa, mums! Sen tog vi tåget hem och slöade resten av kvällen.

Det var lite kort om våran helg! Tyvärr har jag inga bilder då kameran är kvar hos pappa men får den nog idag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback