Coolaste killen i stan ;)

God kväll !!

Idag har vi varit på stan med mamma/mormor. Vi åt lunch, jag handlade det sista inför imorgon. Sen åkte vi hem och busade tills vi båda somnade på soffan :) Nu håller Noel på att somna här bredvid oss i soffan. Vi tänkte bara sitta i soffan och slöa resten av kvällen. Imorgon blir det 50års fest och Noel ska få vara här hemma med sin farmor och farfar! Han kommer ha det så bra, bara jag som kommer sakna honom som en tok :P

Måste bara visa er hur cool Noel var idag när vi skulle ner på stan :) Han invigde sin nya skinnjacka som jag budade på tradera och sen sina nya jeans som han fick av sin morfar och Ann-sofie!

 

Visst är han tuff? Våran lillfis :)

När vi åt middag så hade vi ett trevligt sällskap bredvid oss :) Oftast så har han redan somnat när vi äter middag då vi äter rätt sent men ibland är han vaken och då ser det ut såhär! Alltid lika glad över att få vara med :)



Han satt och babblade som bara den och åt på vådservetterna :P

Nu ska jag mysa med min familj, hörs kanske imorgon! Ha en härlig fredags kväll ..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback