Aja baja ECO !!

 

Såhär hittade jag Eco nyss, som om han hade det mysigt! Men där får man INTE ligga. Som tur är så har han aldrig hoppat upp när Noel sitter där. Men man ska aldrig säga aldrig blir att ha lite extra koll på Eco nu!

Har hunnit sortera kläder. Det blev inte så mycket kläder kvar till Noel så när han får sitt barn bidrag så måste vi införskaffa några bodysar i 74 byxor kan han fortfarande ha i 68. Så nu har jag två överfulla kartonger med kläder från 50 - 62/68 som ska ner i källaren till nästa bebis och en ÖVERFULL pappkasse med kusinernas kläder som vi ska lämna tillbaka till syster! Nu ska jag sortera tvätt så vi bara kan springa ner när tvätttiden börjar!

Jag har satt dit massa "nya" leksaker på babygymet så nu verkar den mycket roliga så Noel har legat där ett bra tag flera ggr i dag :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback