Tisdag !!

God kväll!

Idag efter jobbet så hämtade mamma upp mig så åkte vi ner på stan och köpte present till Max, sen åkte vi till coop där jag tittade efter vilken gråa färg jag ska ha på väggen men hittade inte riktigt den så ska till någon färgaffär sen och se om dom har. När jag kom hem har jag bara tagit det lugnt, vilade en stund vilket var skönt då man sover dåligt på nätterna.

Nu fixar jag middag och väntar på att Älskling ska komma hem från jobbet. Ikväll är det premiär av Idol vilket man inte får MISSA :) hehe! Till Idol ska vi äta bullar som jag tog upp från frysen från sist jag bakade så nu finns det inga påsar kvar så blir till att baka när vi flyttat och fylla frysen med bullar och sen mockarutor, mums :)



Försten ska ni se Idol?



» Sara

Frida hur gjorde du så att du kan ha olika "flikar" uppe i din header? :p har försökt men fattar inte hehe :P

2010-09-08 // 12:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback