Söndag !!

God kväll!

Igår var vi som sagt hos Bella och Anders, vilket var trevligt som vanligt! Tiden går så fort när vi är där.
Vi kom hem strax innan tolv och då gick vi förbi kolgrillen som ligger här för det var något band som spelade och sen var mamma, Ubbe, Moster, Mormor och Morfar där så vi sa hej och dansade någon dans och sen gick vi hem strax innan ett och somnade på direkt.

Idag har vi bara slöat här hemma, har kollat på Vampyrer suger. Den var inge rolig alls, blir förmycket! Sen har jag tagit ett långt bad och nu har jag precis tittat på One tree hill, haha! Och nu ska vi sätta på filmen Salt och äta lite chips och dip :) Sen blir det att lägga oss i sängen och titta på Irene Huss.

Imorgon blir det jobb och sen hämtar mamma mig vid kvart i elva då jag redan slutat så får vi se vad vi gör. Ska iaf till tippen men vet inte när dom öppnar. Och sen går jag in i en ny vecka, redan v27 :)

Ni får ha en mysig söndagskväll för det ska vi ha så hörs vi imorgon !


» Mia

Ja laxpastan är jättegod! Här har du receptet:

(Jag skriver ingen mängd då jag tycker att det är en smaksak och du väljer själv hur du vill ha den.)



Laxfilé som ska tärnas

Creme fraiche naturell (jag brukar använda 2dl)

Creme fraiche med franska örter (jag brukar använda 2dl)

Vitlök (pressad)

Salt

Svartpeppar



Stek laxtärningarna en stund så dom får lite färg sen blandar du ner resten av ingredienserna. Låt såsen stå och småkoka ett tag innan servering.



Servera med vilken pasta du vill!



Lycka till! :) Kram

2010-09-05 // 20:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback