Måndag !!

Idag har jag fått mycket gjort, skönt! Först jobbade sen hämtade mamma mig så åkte vi hem hit och hämtade massa skräp och åkte till Tippen, blev två omgångar med bilen full men nu är allt kastat. Gud så skönt säger jag bara. Ska åka med pappa sen innan vi flyttar och slänga våran sängstomme vi har nu för vi ska köpa en större säng. Sen när jag kom hem så har jag plockat undan, fixat mat, diskat. Tänkte vika tvätten sen ta en dusch innan Ullared börjar :) Ska tända lite ljus och ha mys i soffan Eco ligger redan laddad här i soffan och myser :P hehe!

Idag går jag in i en ny vecka, redan v.27 :) Det går fort nu, och det gillar vi för vi längtar så enormt mycket efter dig !!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback