Måndag !

God morgon!

Sorry för dålig uppdatering men har inte orkat eller haft så mycket att blogga om.

Förra veckan så jobbade jag och packade. Vi var försej hos barnmorskan i onsdags, allt såg bra ut och vi fick höra på Noel´s hjärta :) Har gått upp 6 kilo sen jag blev gravid, trodde jag skulle gå upp mycket mer men hoppas det inte blir så många kilo till :P För allt och mycket mera ska ju bort sen, hehe !! Träffade även mina bästa vänner på stan efter bm besöket vilket var mycket trevligt.

Sen i fredags så blev det en spontan dejt med Bella, Mindy och Colin. Vi åt lunch på stan och sen gick vi runt och tittade lite. På kvällen så kom min "bror" Adde och hans tjej Denice över och hälsade på så det blev lugn kväll.

I lördags så åkte Micke på hockey med Ubbe, Adde, Denice, Berra och Daniel så då passade jag och mamma på att åka till Weda textil och köpa mönster och garn till en tröja som mamma håller på att sticka :) Och jag hittade jätte fina gardiner som jag ska köpa till köket sen när vi flyttar :) Efter vi varit där åkte jag hem åt lunch sen hämtade Bella, Mindy, Colin och Linda upp mig för att åka ut till Taxinge där Linda och Tobbe hade ordnat ett kalas till söta Tindra som hade blivit ett år. Hon var så söt när hon satt på golvet med alla sina paket och skulle öppna dom :) hehe! Sen bjöd dom på världens godaste tårta, Linda du ska få lära mig att göra en sån sen för den var super god och fin. Tårtan såg ut som tummen :) Sen åkte och jag började packa ner massa köks porslin som inte används och sen gick jag över till Mamma en snabbis sen blev det soffan resten av kvällen.

Igår söndag blev det en lugn dag. Svärfar kom över med kartonger så vi kan packa ner massa mer :) Sen åkte vi med Mamma och Ubbe till Willys och fyllde på kylen och frysen vilket verkligen behövdes.

Idag är det måndag vilket innebär jobb, och den här veckan jobbar jag em så jag jobbar mellan 14.36-18.40 :)
Och idag ska vi hämta våran nya säng oxå, äntligen kan man sova utan att det ska bli så trångt. En sån här har vi köpt:




Det är två 90sängar, bäddmadrass och den här sängstommen i ek, äntligen ska vår lilla familj få plats utan att trängas. Nu har vi en 140 säng vilket är litet när man är två vuxna plus två katter som envisas om att sova i sängen och snart ska våran lilla prins få plats oxå :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback