Tacos ..

Idag står det Tacos på menyn här i vår familj :) Gott ska det bli !! Jag är svin hungrig men har man en sambo som slutar så sent så blir det sen middag. Jag tycker att middag vid 17-18 tiden är en bra tid men M slutar vid 18.00 är hemma efter halv sju så oftast äter vi vid 19-19.30.

Om en stund ska jag till affären för att köpa det som fattades och bara för att jag är så tjock nu och inte har den orken som förut så möter min kära sambo upp mig där så jag får bär hjälp :) Han är snäll han min man !!



» Linda

Ne jag hoppas det inte dröjer allt förlänge men det känns som om det kommer göra det endå! men man kan alltid hoppas ;) Ja vi ses imorgon stumpan! PUSSS

2010-10-14 // 18:37:48

Åh vad gott med tacos!!

Det kan man ju nästan leva på.. Hehehe...



Förstår att du har köpstopp, ni har ju hur mycket kläder som helst. Jag har sålt bort jätte mycket av det vi köpte och så har jag lämnat tillbaka sånt vi lånat för att förnya :)



Kraaam

2010-10-15 // 09:29:23

Very nice site. Will sure visit again.

2011-11-21 // 15:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback