Söndag !!

God eftermiddag på er !

Jag har varit kass på att blogga jag vet men har inte suttit vid datorn så mycket, men ska bli bättre på det nu :)
Ska blogga mera senare idag eller imorgon men ville bara säga att vi lever och mår bra, hehe så ni behöver inte oroa er :) Nu är vi proppmätta här hemma så nu ska jag ta ett bad och koppla av sen blir det att plocka upp det vi handlade på Ikea tidigare idag !! Sen sätta ihop skötbordet så jag kan ta och måla det, börjar kännas nu att snart blir jag mamma och vi blir en familj. När vi får lön ska vi betala det sista på vagnen och ta hem den :) Mysigt!!

Ne nu ska jag bada så jag hinner med allt innan Gossip Girl börjar och sen är det ju Ensam mamma söker :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback