Lördag !!

Gårdagen så målade killarna första vändan i köket, blev en stor skillnad redan då. Vart klara lagom till Idol började så då fick vi göra korv med bröd och sen tog vi fram chips och godis och slappade i soffan. Tittade ni på Idol igår? Vilka var era favoriter? Jag tyckte att Jay, Olle och Linda var grymma igår!

Idag så har dom precis målat klart sista vändan i köket och när det torkat ska dom måla snickerierna sen är det klart :) Ska bli roligt att göra iordning där imorgon :) Sen ska det bara köpas ett vitrinskåp in dit och pappa ska bygga ett krydd skåp ovanför fläkten för att göra det snyggare !!


Målar mästarna !!

Tänkte måla skötbordet nu medans färgen torkar och sen så får jag plats, är inte lika smidig längre :P Men först ska vi gå bort och kasta kräp så jag kan fixa i kläkammaren för jag ska in med en möbel som står i badrummet nu. Sen har vi tvättstugan oxå, så idag är en fix och städ dag! Kanske det roligaste men kan göra en lördag men ett måste. Eller lite kul är det när det är klart och man ser det fina resulatet.

Imorgon får vi främmande av M.s syster och man, ska bli trevligt! Var ett tag sen nu, dom kommer få en chock över hur stor magen har blivit :)



Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2011-03-08 // 10:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback