Visst ser det mysigt ut? Eco njuter verkli...

img_0068 (MMS)

Visst ser det mysigt ut? Eco njuter verkligen när jag bara är hemma och såhär har han legat i princip hela dagen bredvid mig :) jag önskar att jag också kunde krypa ihop så och sova i flera timmar ;P



» Sara

Haha ja men du är ändå nära din födsel fan känns som man har hundra år kvar och är sjuuukt trött redan nu på att vara gravid, tjock och klumpig haha!



Ja jag ska ringa henne om de blir värre, för tillfället är de 'smärta' jag klarar av så förhoppningsvis stannar de där. Men man börjar ju komma upp i veckorna nu så de kanske kommer nåt skit snart så jag börjar få ont. Haha har ju haft en jätte bra graviditet hittills :)



Asså fatta att ni ska ha snart!! Helt sjukt hur fort tiden gått! Du kan liksom få närsom helst ju! Spännande! Längtar tills vi också börjar närma oss :P

Kram

2010-11-11 // 21:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback