Tisdag!

God dagens!

Då var det tisdag och den här tisdagen har jag inte gjort ett skit. Har varit så trött och det har min tjocka kropp också varit :) Så jag har i princip legat i sängen hela dagen, var uppe och åt frukost vid ett annar har jag bara legat i sängen. Har tittat på Svensson Svensson säsong 4 och sovit, men nu är jag uppe och har precis duschat!

Resten av dagen/kvällen blir också lugn. Ska börja förbereda maten så det går snabbt sen och sen fixa fruktsallad som jag igentligen skulle ha gjort igår men vi åt så sen middag så då orkade vi inte äta eller fixa den. Men idag vill jag ha det, det är ju Sveriges skönaste familjer, Desperate Housewives och bartenderskolan :)



» Raul

Passa på o vila upp dig för snart så har du full fart hemma...:D Shit on the.....

2010-11-22 // 20:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback