Söndag och 1:a advent !!

God morgon!

Jag har varit uppe med tuppen, klockan sex var jag pigg och hungrig så jag gick upp åt en lätt frukost och började vika all tvätt som vi tvättade igår. Och nu har jag även plattat håret, satt på lite maskara och klätt på mig, tänkte gå till Ica när dom öppnar och köpa go frukost sen ska jag väcka Älskling så vi kan äta 1:a advents frukost och tända första ljuset, mysigt!!



Igår var en dag då vi hade fullt upp, hann inte ens med hälften kändes de som. Vi åkte ner på stan tills dom öppnade och köpte det sista till granen, födelsedagspressent till Mamma och sen lite annat som fattades här hemma till julbakningen. Sen hem och målade snickerierna i Noel´s rum, skottade balkongen och satte upp julbelysning där ute, stor städade och tvättade sex maskiner med tvätt, gjorde iordning Noel´s rum och lagade god middag. Sen var klockan redan sju och vi var helt slut så vi gav upp för dagen! Så idag ska jag baka lussebullar, pepparkakor och pepparkakshus för det hann vi inte med igår, sen såg jag att vi måste skotta balkongen igen då man våran fina belysning är täkt med massa snö :P

Tänkte att jag ska fotta här hemma hur vi fått det nu när vi är klara med all målning, dock är det lite fix kvar men det är det alltid :P

Hörs senare ..


» Sara

Jaa ta bilder vill se hur ni har fått det! :)

2010-11-29 // 16:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback