Kall morgon !!

God morgon !! Gick upp med Micke när han klocka ringde fem. Så nu har jag druckit en kopp varm Te och hålt min Älskling lite sällskap. Är mysigt att gå upp tidigt när man vet att man inte behöver gå ut i det här kalla vädret utan man kan krypa ner i den varma sängen och somna om :) En liten lyx såhär i slutet av graviditeten ;) Idag blir jag bara hemma måste bli frisk och inte bli värre. Vad bjuder eran dag på? Ne nu har jag lagt mig i våran varma säng och tänkte somna om :) Ha en fin morgon hörs senare!!


Tack själv hjärtat för sällskapet :) puss <3

2010-11-09 // 12:12:18
» malin

Hej!

Ufff vilket väder, var en snabbis till Jysk i Moraberg men klarade mig inte undan vädret.



Jag har fixat det mesta till lillan, men eftersom jag flyttar i januari så är det lite som det är. Men sängen är klar och det som kommer behövas den första tiden =)



Har ni börjat fixa i ordning?

2010-11-09 // 14:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback