God morgon !! Jag tog en lång sovmorgon id...

img_0049 (MMS)

God morgon !! Jag tog en lång sovmorgon idag då jag sovit illa inatt men nu är jag utvilad :) Dricker en jordgubbssmothie och gör mig iordning för om en stund plockar Linda upp mig så ska vi till babyland sen åker vi ner till stan för att möta upp Bella för en sen lunch på stan. På babyland tänkte jag ta kort på saker som Noel önskar sig i julklapp  :)



bra :) ta massa kort för han önskar sig skit mycket sa han till mig igår :) puss hjärtat ha en trevlig dag med tjejerna!!

2010-11-02 // 14:03:24
» Sara

Åh vad gott måste köpa hem banan, yoghurt och bär så ja också kan göra smothie! :D

2010-11-02 // 17:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback