Fredag och ny design !

God kväll!!

Idag har jag inte lyft ett finger och det beror på att jag har haft ont i kroppen och är allmänt seg. Så jag har legat i sängen i stort sätt hela dagen och tittat på lite film och sen fixat min blogg, kände för lite nytt så la in nya bilder och byte bakgrund men bakgrunden är jag lite halv nöjd med. Ville ha lite färg men vet inte om det blev för mycket, vad tycker ni?

Ne nu blir det glass och Idol, ha en mysig fredag! Det ska vi ha :)

Imorgon blir det Nyköping för en dag/kväll med hela familjen på pappas sida, mysigt! Blir bowling och massa god mat vad vi vet nu och massa bus med systers barn såklart :)


» Malin

Tack, jag hoppas också att lillan kikar ut snart =)



Vad kul kommer din pappa från Nyköping? Jag är född där och flyttade till Rönninge när jag var 10 år.



Hoppas er kväll blev fin/ Kram

2010-11-19 // 22:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback