Äntligen fixat :)

God eftermiddag!!

Idag har jag haft besök av en jobbarkompis så han var så snäll och fixade vårat trådlösa så nu funkar det, fråga mig inte vad vi hade gjort för fel innan :P Så nu kan jag sitta med datorn i knät i soffan så nu kan det bli roligare inlägg på bloggen och inte bara från mobilen, bra va? :) Jag passade på att följa med till jobbet och fixade lite papper så nu behöver jag inte till jobbet något mer förens jag ska börja jobba och det är låååång tid kvar!

Snart ska jag börja med maten är så hungrig och vi ska äta potatis, pannbiff, gräddsås och lingonsylt Mums! Ska bli riktigt gott :)

Nu ska jag plocka in Noel´s kläder som jag har stryckt och vikt så fint så vi kan äta mat i köket då vi sover under barbordet nu när vi gör om i sovrummet. Skönt att man får sova i ett fint sovrum i helgen och slippe ligga i vardagsrummet och knappt komma upp då man sover så långt ner, haha inte lätt att vara tjock :P

Ne dags att lämna datorn en stund, hörs senare!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback