23 November

Igår gick vi in i en ny vecka, redan vecka 38 snart är du här :) Som vi längtar!!

Helgen i Nyköping var trevlig, vi bowlade åt supergod tre rätters och umgicks. Var även en sväng till Alex´s skola på förmiddagen dom hade öppet hus så nu vet vi vad han pysslar med på dagarna :) Lite bilder från helgen:



Igår var jag, Mamma och Mormor hos Syster. Där vi åt god lunch och busade med Max och sen kom Liam hem från dagis så la vi Pussel, var kul och se när Liam la pussel för han är riktigt duktig på det han såg direkt vart bitarna skulle vara. Sen när jag kom hem så var det tråkig hushållsgöra, vek tvätt och plockade undan lite. Sen när Micke kom hem var vi helt slut, båda två så vi åt pizza och kollade på film :) Sen somnade vi tidigt!

Idag har jag ringt och fixat med försäkringskassan och min bank. Så snart har jag e-legitimation och sen dubbelkollat så allt med min mammapeng är klart så nu vet jag vad jag får per dag och sen fixade jag så alla papper som Micke behöver blir hemskickade så vi kan samma dag som Noel kommer ut så kan vi bara fylla i papprerna så han får sina 12 dagar relativt snabbt för dom brukar ju inte vara snabba på det. Sen har jag även kollat så det inte var något strul med min sjukskrivning som det varit innan så den här månaden får jag ut rätt pengar på rätt dag vilket är bra då det är jul snart!

Tänkte fixa julklapparna i slutet på veckan eller helgen så man har det gjort så jag slipper tänka på det då vi inte vet om jag orkar gå på stan innan jul.

Nu ska jag ta tag i disken och sen kolla ifall pappa skulle dyka upp idag och borra. Sen kommer Ubbe förbi och tejpar så vi kan börja med fondväggen idag så imorgon kväll så borde vi vara klara med bebisrummet sen är det färdigmålat här hemma, skönt! Längtar till helgen då ska vi storstäda, sätta upp adventsljusstakarna och baka pepparkakor, pepparkakshus och troligtvis lussebullar :) Sen kan vi njuta av att inte behöva fixa något här hemma utan att bara gå och vänta på att Noel vill ut!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback