Ny BLOGG design !!

Sådär då har jag fixat mig ett nytt utseende här på bloggen, vad tycker ni??
Jag är nöjd, ville ha något som inte är svart och mörkt nu när våren börjar komma :)
Kanske får mera inspiration att skriva nu när det är ljusare ute och bloggen är ny, vi kan ju hoppas eller vad säger ni? Min sambo står i köket och steker våra egna hamburgare vi gjorde nyss ska bli så gott, börjar bli så hungrig nu.

I helgen har jag invigit min nya vårjacka och solbrillor, känner mig som en ny människa. Känns så skönt att kunna få slippa den stora tjocka vinterjackan som man känner sig som en jätte i, haha!
Min helg har verkligen varit toppen, fler med sånna här helger önskar jag mig.
Detta har jag hunnit gjort denna helg:
- Varit hos syster och varit barnvakt med Mamma och Ubbe.
- Fikat med Josefine.
- Träffat M:s syster och man.
- Varit på melodifestivals kväll hos mamma med gott vin och trevligt sällskap.
- Fikat med Bella, Mindy och Linda.

Helgen är inte slut heller, hehe men blir nog inte så mycket mera. Ska klippa Micke idag bara annars blir det lugnt och bara vara hemma.

Ska hjälpa till med det sista med maten. Hörs lite senare, XoXo


Blev jättefint. Är sugen på att förnya min också men kan ju inte..du får hjälpa mig någon dag.. kram

2010-03-14 // 18:27:06
» Frida

Visst men vet ju inte vem du är så det är svårt :P

2010-03-14 // 18:40:24
» Carro

Jag skrev mitt namn, kontisgt.. Är ju jag systeryster

2010-03-15 // 11:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback