Hemma igen ..

God morgon! Då är jag hemma igen från läkar besöket, eller har varit hemma en stund har ätit mig en god frukost och pratat med syster i telefon. Ang läkarbesöket så ska jag nu äta smärtstillande i en vecka och sen blev jag sjukskriven veckan ut. Ska prova jobba på måndag och se om tabletterna hjälper om dom inte gör det så ska jag tillbaka i början av nästa vecka och få en spruta i armen med kortison? eller vad det hette ;P Var trött och snappade inte upp allt han sa men nästan ;) Så nu ska jag åka ner på stan med mamma för att hämta ut tabletterna och sen hem och slappa för sen kommer troligtvis Syster med barn hit och hälsar på, mycket trevligt! Vi tänkte bjuda in oss på middag hos mamma :) hehe! Det borde hon gå med på :)

Vi hörs lite senare, tänkte fixa lite innan jag går. XoXo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback