18 mars 2010

God morgon!
Hur mår ni idag? Jag mår bra, men vart är solen? Hade hoppas på en solig dag idag men det varkar inte så, får hoppas på att den tittar från snart. Idag ska jag ner på stan för att luncha med Emma och höra hur hon har haft det i spanien och bara snacka massa skit :) Tänkte kolla lite vad man kan ha på sig på fredag, såg en klänning på Hm som jag pratat tidigare om med spets ska nog prova den idag och se om den är lika fin på för isf får det bli den imorgon :) Nu ska jag fixa mig så jag hinner tills vi ska mötas. Juste ska lägga in receptet sen tog bilder igår när jag lagade så ni ska få se sen :) Så håll ögonen öppna här i eftermiddag :) 

Hörs senare, XoXo



(Juste ska lägga in receptet) Vem/vad är juste????

2010-03-20 // 10:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback