Veckans planer:

Måndag: Jobba, sortera i källaren.

Tisdag: Jobba, åka till Tippen med Mamma och kasta massa skräp, städa hemma.

Onsdag: Jobba.

Torsdag: Jobba, gå på bio med Linda och Sandra och se nya Twiligt och titta på en lägenhet :)

Fredag: Jobba, dejt med Linda och Tindra.

Lördag: Inga planer än så länge.

Söndag: Dejt med Emma.



» Emma

Äntligen får vi ses,och jag tycker det va alldeles för länge sen jag va hemma hos dig, skit snyggt vardagsrummet har blivit ;) Puss

2010-06-29 // 22:05:40
» Linda

Fredag: Inga planer än så länge ???

hmhm Dejt med Linda och Tindra har jag för mig att vi bokade i måndags ;) ändra genast! hahaha... PUSSS

2010-06-30 // 14:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback