Sådär ja ..

Har suttit och fixar med Emmas blogg ett tag nu efter att ha fixat min egen :) Nu känns den mera personlig!
Sitter även och lyssnar på musik och väntar på att Älskling ska komma hem och då ska vi äta middag. Idag blir det potatis, sprödbakad fisk och kall dill sås. Är inte så sugen på mat pga mitt illamående, när försvann erat illamående när ni var gravida? Jag har haft mitt i flera veckor och jag får knappt behålla något mat eller dryck. Hoppas det går över snart så man kan få njuta av graviditeten.

Nu ska jag plocka undan lite och börja med maten sen ta ett bad innan Ugly betty och sista avsnittet av Desperate Housewives börjar.

Föresten idag ska min syster springa Vårruset och jag hoppas att det går bra för dig, lycka till :) Dom är några mammor som har anmällt sig, tycker jag är starkt gjort :) heja heja Carro !!


åh, grattis får jag börjar med att säga!

Vilken vecka är du i nu?

Det sägs att illamåendet brukar gå över mellan vecka 12-14.. Men har man otur så kan det hålla i sig längre eller hela graviditeten! Men kan säga att mitt har gått över och jag är i v 28 nu..

Men det viktigaste är att du ser till att äta lite och hela tiden så kommer det nog gå över snart!

Lycka till med graviditen och hoppas du uppdaterar här så man får "följa" med lite :)

Mvh

Jessica

2010-06-01 // 20:30:47

Jag fick inte behålla något förns i v14 typ..

Gick ner 6kg som jag inte gått upp igen trots att magen växer så det är ju skönt =)



Ja jag tror på en till pojke, men självklart vill man ju ha en tjej den här gången. En av varje =)



Kram

2010-06-02 // 07:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback