Helt slut ...

Jag är helt slut, somnade på soffan och vaknade nyss. Kände att jag behövde det! Nu ska jag gå till affären för att handla det som fattas till maten, blir Tacos ikväll Mums !!

Casper och Eco har verkligen blivit gosiga. Eco har alltid varit gosig med nu har Casper på bara någon vecka blivit jätte jätte kelig. Han springer efter en och "pratar" och vill att man ska ta upp honom, sätter man sig ner så hoppar han direkt i knät och vill bli klappad och sen kan han bara ligga och njuta i soffan. Man ser att han är nöjd med livet :) Det är skönt att han har gått från en vild busing till en kelig katt. Förr kunde man knappt ta upp honom om han inte kom själv för då hoppade han ner och kunde inte få ro och ligga still och gosa i någons knä.

De e helt sjuk. Jag vet inte ens hur lägenheten ser ut men har redan planerat i huvudet på färger på väggarna och hur det ska se ut, haha! Tror jag vet hur den ser ut för den borde se ut som en annan trea i det här huset.

Ne dags för affären och börja laga mat så det är klart tills Älsklingen kommer hem.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback