3 Juni

Puh, har precis städat lite här hemma och det var ingen lek. Varje gång jag i princip böjde mig ner så hulkade jag har inte kvar något i magen så nu står jag och hulkar utan att det kommer upp något, riktigt irriterande. Lämnade dammsugningen åt Älskling för det orkade jag inte göra :P Snart är han hemma så borde börja med maten blir inget specielt Tomat soppa med lite pasta i.

På lördag ska vi på 20-års fest i Vallentuna, Mickes systerson fyller år. Ska bli trevligt, hoppas bara att man inte mår allt för dåligt. Dom bjuder på grillat och det är hatt tema, tur att man är nykter och inte dom andra så när dom fått i sig några glas kan man ta av sig den för ingen lär väl märka, hehe :)

Tänka smörja in med b.u.s idag så man får lite färg kan inte vara så blek som jag är nu för mina svärföräldrar kom hem från Spanien igår. Tänkte passa på att sola lite på söndag hos svärföräldrarna innan vi åker hem vi ska nämligen sova hos dom.

Oj tiden rinner iväg dags att börja med maten, ciao !!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback