10 juni

God morgon! Eller morgon och morgon är det väl inte, har varit vaken ett tag. Började morgonen som vanligt med att spy, är så trött på illamåendet hoppas att det ger med sig snart. Ne nog pratat om det, haha!

Helgen som var, var väldigt trevlig.
I fredags var jag med Linda till Skärholmen, sen handlade vi mat och tog en glass på stan. Sen åkte vi ut till henna och väntade på Tobbe skulle komma hem så han kunde tända grillen. Vi grillade mat och tittade på film, var mycket trevligt! Sen busade vi med Tindra såklart :) Hon är en riktig bus fia, alltid en leende på läpparna och hennes söta tand som sticker upp :) Jag älskar verkligen barn och längtar tills våran kommer så man kan få njuta varje dag :)
I lördags åkte vi till Vallentuna för att gå på 20-års partaj hos M:s syster för hennes son fyllde år. Blev väldigt god mat och tårta, hehe! Hade nog varit extra roligt ifall man hade fått dricka lite, hehe! (Tänkte lägga in lite bilder senare från festen.) Runt tolv gav jag upp kände att jag var för trött och för nykter mot alla andra, haha så jag tog nyklarna hem till M:s föräldrar som vi skulle sova hos och tog en promenad dit och somnade på fem röda, hehe!
I söndags så satt vi ute i solen på morgonen medans svärföräldrarna sov, hehe! Jag drog upp M för jag var pigg och ville gå upp så han fick palla sig upp fast han var så bakis, haha! Han spydde mera än mig :P När svärföräldrarna vaknade så åt vi frukost och fixade oss och åkte till Barkaby och tittade i affärer. Var inne en snabbis på babyproffsen för att kolla priset på vagnen vi vill ha så nu vet vi vad vi behöver spara och att den finns där. Sen var vi inne i en heminredningsbutik som heter Chilli (tror det heter så) dom hade en massa fint. Såg några snygga soffor som jag blev sugen på att köpa sen. Vi måste ha en ny så småning om, våran är förstörd av katterna plus att den är sliten. Sen vill jag ha en större med tanke på att vi måste flytta till större och då får man plats med en större soffa. Efter barkaby åkte vi hem, båda var helt slut så det blev varma mackor till middag och sen somnade vi tidigt!
Det var våran helg det :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback