Söndag !!

Igår var vi på kräftskiva ute hos Linda och Tobbe, det var trevligt :) Hade nog varit roligare om man kunde dricka men det får vi nästa år :P Men trevligt var det hur som helst. Vi var hemma vid halv ett så det vart inte så sent!


Dock inte min dricka, haha!!

Idag så har jag mest slöat på soffan till Bella skickade mess och ville äta lunch på stan så vid ett hämtade hon och Mindy upp mig så åkte vi ner på stan och lunchade på Nancy´s. Eller jag tog en bulle, hehe! Så nu är jag hemma igen, eller har varit det en stund. Om en timme så ska vi gå till Mamma och Ubbe för att grilla :) Mums. Adde och Emelie kommer oxå dit och äter så det blir trevligt! Vi har tvättstugan ikväll mindre kul men tur att dom bor nära så vi kan springa i mellan.

Just nu har jag tre utslagna killar i soffan. Eco ligger längst bort och sover sen ligger Micke och mellan oss ligger våran lille bebis Casper, hehe! Casper har verkligen blivit vår lilla bebis den här veckan, han är så mammig får aldrig vara ifred men det är bara mysigt :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback