Husmor

Önska mig lycka till. Nu ska det lekas husmor här hemma, först blir att laga middag som består av köttfärslimpa, potatis, gräddsås och kokta grönsaker :) Sen ska det bakas bullar! Lika bra att passa på när det ändå bara öser ner en massa regn. Uppdaterar med resultat senare, hehe!

  

Bild: lånad från google.se

______________________________________________________________________________________________

Update: Maten blev shit god, båda jag och Micke tittade på varandra och sa det här får vi göra ofta :) Hoppas bullarna blir lika goda men det ser lovande ut. Just nu ligger degen och jäser ska snart börja fixa bullarna men först diska och plocka undan maten. Nu är bullarna klara och dom blev riktigt goda dom med :) Så nu äter vi ny gräddade bullar och dricker mjölk!



Åh så gott med nygräddade bullar!



Ja vi har beställt en Urban Jungle, gillar den skarpt!

Eftersom den inte är så bred och lång.

Den är mörkgrå så smutsen inte syns så mycket =)



Det låter som du mår som jag gjorde när jag väntade Alexander. Glömde som bort att man var gravid tills man slog magen i spisen ungefär =)

Den här gången är det verkligen annorlunda..... suck

Men njuter gör jag så gott det går med foglossningen..!



Köpte Bella också en ny vagn?

Hon hade vl redan köpt?



Kram kram

2010-07-30 // 09:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback