Beställt vagn :)

Igår var jag, Bella, Mindy och Linda på en lååång tripp :) Först åkte vi till Eskilstuna och kollade på babyproffsen för Bella skulle köpa klädsel men ångrade sig och ville köpa en ny vagn istället för hon var inte nöjd med den hon har så vi åkte vidare mot västerås där vi mellan landade för att äta på Max :) Efter vi ätit så åkte vi vidare mot Barkaby där vi kollade på både Babyproffsen och Babyland för Bella skulle bestämma sig för vilken vagn hon skulle ha, efter mycket velande hittade hon till slut en vagn som var den bästa av alla hon tittat på plus att dom hade ett kanon pris just då. Men iaf så passade jag på att beställa den vagn vi ska ha från Babyproffsen det blev en marinblå Babytravel Amsterdam :) Ända sen vi fick veta att vi skulle ha barn så har jag sagt att jag velat ha en sån men inte vetat färg, stod mellan brun och blå men när jag fick se den blåa i affären så bestämde jag mig direkt den vill jag ha :) Så här ser vagnen ut:
 
Köpte även med regskydd, insektsskydd, mugghållare och åkpåse så allt gick på 3500kr. Riktigt bra pris för en ny vagn. Sen ska vi köpa liggdelen till vagnen som min syster har haft, den är i svart så första tiden kommer vagnen vara svart sen lagom till sommaren sätter man på den blåa fina sittdelen så då kommer det bli som en helt ny vagn :) Vi är riktigt nöjda! Och nu känns allt så verkligt :) På köpet när vi hade beställt och köpt vagnarna fick vi en varsin Blöjhink från Angelcare och massa annat smått och gott som blöjor, amningsinlägg, tidning, tvättmedel m.m.


       



Jätte fin vagn!

Älskar den blåa färgen.. Super snygg till sommaren som du skrev.



Mår du bra?



Kram

2010-07-29 // 18:25:09
» Linda

Va roligt att du bokat vagn! :) och fin var den också! Den blåa färgen var grymt snygg! PUSS

2010-07-29 // 23:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback