Måndag !!

God dagens!

Hur har eran dag varit? Min har varit bra. Tiden gick riktigt fort idag och jag har haft saker att göra hela tiden vilket är skönt. Slipper man titta på klockan varje femte minut och undra om det är rast snart eller att man slutar. Men idag har jag inte tittat på klockan någon gång och undrat om det var rast, eller jo bara i morse fem minuter innan det var frukost för då började jag känna mig så hungrig :)
Har känt mig duktigt idag gick både hem och till jobbet, starkt gjort av mig. Sen har jag hållt igång hela dagen på jobbet så nu känner jag mig helt slut, haha! Mätt är jag också M fixade maten så den var klar när jag kom hem. Så nu vet jag inte vad vi ska göra, kan bli ett bad och lite bra musik. Skönt att slappna av.
Imorgon blir det troligtvis träning annars får det bli en lååång lååång promenad :P

XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback