God kväll!!

Då har vi precis kollat klar på Let´s Dance som hade premiär idag. Tittade ni på det? Vem gillar ni?
Jag har en favorit som är Elin Kling fast hon var ju inte den bästa dansaren men jag gillar henne ändå :P
Men om man ska tänka dansmässigt så har jag ingen favorit än. Men det kommer!



På tal om något annat så har vi städat bort julen idag, skönt! Nu finns det inget spår av julsaker :)
Vi tog bort tomtarna för kanske två veckor sen men nu är även adventsljusstakarna borta samt jul gardinerna.
Nu kan väl värmen och sommaren komma :) Jag har redan fått nog av julen samt vintern. Har fått en skidsemester, haft en vit jul och nyår. Så nu kan det försvinna och sommaren kan komma :)
För det är riktigt kallt ute nu, brr..

Imorgon så ska vi åka till min syster och vara barnvakt åt båda barnen. Ska bli roligt! :)

Vi hörs imorgon. XoXo


Hej hej!

Jag håller med dig. Det räcker med vinter nu =)



Ha en bra lördag!



Kraam

2010-01-09 // 09:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback