Brrr... vad kallt det är ute!!

God kväll!
Det är riktgit kallt ute nu, vi kom nyss hem från affären där vi hyrde film (mitt stora feta grekiska semester) och köpte saft. Går bara skit på tv idag förut vinterkrysset som vi ska se innan filmen. Se om filmen är något att se fanns inga andra filmer, man har ju sätt det mesta. Skulle igentligen ha träffat Linda idag men det är så kallt så vi skippade det för Tindras skull. Men förhoppningsvis ses vi snart :) Man blir verkligen inte så sugen på att gå ut när det är såhär kallt, jag går inte ut i onödan om man säger så :P hehe!!
Ne nu ska jag lägga mig på soffan och zappa mellan kanalerna tills vinterkrysset börjar, se om man vinner något idag hehe! Säkert ingen risk :P

Hörs senare, eller imorgon. XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback