Ja jag vet ..

.. jag är kass på att skriva här den senaste tiden. Men jag vet inte vad jag ska skriva om.
Igår var jag i sthlm med Alex (lillebror) och Josefine vi åt asiatiskt till lunch och sen kollade vi lite i affärer. Fick med mig två tunnlar till öronen, dessa blev det inte exakt dom men påminner mycket om dom:

[Crystal Blaze Plug] [Blackline Multi Jewelled Flesh Tunnels (Import)]

Sen blev det 1 års pressent till Mindy, tights till mig och lite bra ha saker. När vi kom hem så åt vi Tacos :) Och tittade på Let´s Dance och självklart solsidan, hehe!

Idag har vi varit hos Bella och Mindy på 1 års kalas. Mycket trevligt! Sen när vi kom hem somnade vi på soffan och sov en timme sen fixade vi mat som blev kyckling, ris och jordnötssås. Om en stund blir det lite vin, ost och kex och melodifestivalen.

Imorgon blir det en lung dag hemma eller en sväng till globens köpcentrum och vädret tillåter.

XoXo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback