Brist på annat!

Ditt namn? Frida
Födelseår? 1986
Hur lång är du?
173 cm
Spelar du något instrument? Nej
Dina första tankar när du vaknar? Måste jag gå upp?
Är du hungrig? Nix
Vart befinner du dig just nu? I vardagsrummet vid mitt nya barbord :)
Biter du på naglarna? Mycket sällan.
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Rosa vit randiga.
Vad är du bra på? Sova? :P
Har du några husdjur? Två katter.
Är du singel? Nix, förlovad och sambo.
Vad heter din farmor och farfar? Anitha och Stig
Vem är snyggast? Förutom Micke så Joel Kinnaman och Dregen.
Vem vet mest om dig? Jag själv.
Vad vill du ha just nu? Sommar och semester samt en miljon :P
Ditt mål i livet? Vara lycklig.
Rädd för? Att förlora någon som står mig nära.
Har du någon vän du känt i 10 år? Nej men nästan. Tror det är 9 år som jag känt Bella, Linda och Johanna!
Har du körkort? Nej tyvär.
Vilket/vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Gabriella.
Pepsi eller Coca cola? Cola.
McDonalds el. Burger King? McDonalds
Sjunger du? Jaa men mest när jag är själv hemma.
Vad har du för skostorlek? 39
Vill du gifta dig? Ja, absolut.
Är du en hälsogeek? Nej.
Kommer du överens med dina föräldrar? Ja men båda! Dom är bäst!!
Din hårfärg och frisyr? Svart, halvlångt med snelugg och uppklippt!
Skorna du hade på dig idag? Mina puma.
Grönan eller Liseberg? Liseberg.
Vad sover du i? Trosor.
Kläder du hade på dig idag? Mjukisar och en t-shirt.
Favoritfärg på kläder? Svart.
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Varierar, men oftast 1000kr men har varit mindre på senare tid.
Har du rosa kamouflage-kläder? Haha, nej.
Tatueringar du har? Oj många :P
Piercingar du har? Tungan, naveln och två töjningar i varsitt öra.
Har du glasögon? Nej men ska ha när jag läser, tittar på tv samt datan och jobbet.
Hur ser din plånbok ut? Brun skinn.
Din perfekta Pizza? Calzone.
Randigt, rutigt eller blommigt? Rutigt, gärna på en skjorta!
Favoritårstid? Sommar!
Favoritdjur? Katter.
Favoritparfym? Tro det eller ej, haha men Paris Hilton.
Hur mycket pengar har du? För lite med allt jag vill ha, haha.
Hur svarar du i telefonen hemma? Hej de e Frida.
Hur svarar du i mobilen? Hej eller A Tja!
Vem ringde du senast? Mamma utan svar :P
Sov du ensam inatt? Nix.
Vem sov du senast hos? Min pappa när vi var där förra helgen.
Vad gjorde du kl 08 imorse? Låg i soffan och tittade på film!
Vad gjorde du för 15 min sedan? Pussade Eco påvägen till datorn.
Det sista du sa högt? Är det bra? Till Älskling som kollar på någon film!
Det senaste någon sa till dig? Nja sådär på min fråga!
Vad har du druckit idag? Saft och cola.
Vad var det senaste du åt? Choklad
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun
Vad är det för väder hos dig nu? Snö
Godaste glassmaken? Choklad.
Sover du tungt? Ja jag tror det, iaf enligt M.
Drömmer du mardrömmar? Ibland.
Vad ser du om du tittar till höger? En vit vägg.
Vad ska du göra härnäst? Antingen lägga mig i soffan och se skräck med Älskling eller sova, tror det blir sova gillar inte skräckisar såhär sent blir räddare och räddare med åren, haha.
Humör just nu? Trött.
Favoritgodis? Choklad.
Sommarplaner? Tallinn, Värmland och en sväng till Ullared :) Sen får vi se.
Morgon eller nattmänniska? Förr nattmänniska men nu är jag mer morgon människa.
Har du dåligt morgonhumör? Haha, ja rätt ofta men går över fort.
Snarkar du? Inte enligt mig :)
Stjärntecken? Oxe.
Stökigt el välstädat? Välstädat.
Vad väntar dig om 10 år? Hus, gift och två barn och ett nytt jobb!
Saknar du någon nu? Jaa, flera stycken!
Vill du ha barn? Ja absolut! Gärna två.
Längtar du till din nästa födelsedag? Alltid kul att fylla år.
Är du snäll? Ja, för snäll ibland!
Är du blyg? Kan vara ibland men inte ofta.
Favoritfärg? Svart.
Har du spytt i någons knä? Haha nee.
Syskon och deras ålder? Caroline 26 år plus bonus syskon Matte 26år, Andreas 21år, Philip 18år och Alex 15år.
Tycker folk du är snygg? Fråga dom :)
Har du bråkat med någon idag? Inte bråkat men jag och M diskuterade idag.
Vad har du för planer till helgen? Ta det lungt och vila upp mig känner mig halv krasslig sen imorgon fira Liam som blir hela 2 år :) !
Vem får en kram? Mina favorit killar Liam och Max imorgon :)
Kan du baka bullar? Yes!
Vad såg du senast på tv? Melodifestivalen.
Tycker du om din pappa? Klart jag gör, han är den bästa man kan ha!
Vem i din släkt pratade du senast med? Mamma igår :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback