Proppmätt

God kväll!

Shit så proppmätt jag är. Idag lyxade vi till det och åt fläskytterfile, potatisgratäng, grönpepparsås och massa brocoli :) Blev kanon gott! Och snart ska vi plocka fram kvällens godsaker som består av honungsmelon, grönsaker, chips och dipp! Idag är det premiär av Dansfeber undra om det är bra, ska ni se det? Jag längtar tills Idol drar igång igen :) Sen börjar det ju även andra bra program som Ullared, Ensam mamma söker m.m.

Dansfeber brittiska versionen 166 Foto: Freemantle Media
Bild lånad från tv4.se

Idag blev det som sagt stan med tjejerna, vilket alltid är lika trevligt :) Jag kan inte säga det för mycket jag ÄLSKAR mina vänner och jag är så lycklig att jag funnit dom :) När jag kom hem så har vi inte gjort så mycket eller vi har packat en del och rensat bland toasakerna. Imorgon ska vi packa ner massa kökssaker som inte vi använder. Skönt att man börjar komma igång med packandet så man ser en början :)

Nu ska vi ta kort på min mage som har vuxit så håll utskick så lägger jag upp en bild lite senare !!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback