Fredag

Äntligen fredag :) Gud så skönt med helg, slutade redan tio idag så när jag kom hem åt jag tidig lunch sen sov jag den tiden jag förlorade inatt. Sover ju som sagt som en kratta nu när ryggen värker så j*vligt så då får man passa på att vila när man kan så man kan vara en människa :) Har även hunnit med att börja rensa bland mina käder. Har bara försej gått igenom mina linnen och t-shirtar men jag kastade allt som var urtvättat, slitet vilket känns skönt. Kastade även en massa som jag inte använt så mycket och kommer inte att göra. Efter maten ska jag nog fortsätta om jag orkar just nu är min rygg helt slut. Kanske blir att se film och bara ta det lugnt i soffan med Älskling, ska nog köpa hem godis de e ju trots allt fredag :)

Imorgon ska jag träffa dom bästa för en dejt på stan. Det ser jag fram emot :) Jag älskar verkligen mina underbara vänner. Ser fram emot nästa sommar då vi ska göra en massa "familje" aktiviteter då vi alla har barn :)

Ska även börja packa en del imorgon av det som vi inte använder så man får se en början på våran flytt, hehe!
Måste förbi en färgaffär snart och se vilken mörkgrå färg vi ska ha till fondväggen i båda sovrummerna :)

 

Lyckos min Mamma och Ubbe som har det gott i Grekland, jag vill oxå :) Och snart åker min Syster med familj till Thailand, ni ska bara veta hur avis jag är. HAHA !! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback